laupäev, 4. august 2007

Kui veel patsutate, siis ma patsutan vastu ja mitte enam tagumikule!

Ma ei saa aru, mis häda on meestel selle tagumikule patsutamisega. Või veel hullem variant on tagumikust näpistatud saada.

Käisin täna linnas. Kuna ilm oli fantastiliselt ilus, siis otsustasin selga panna oma suvise miniseeliku. Vot see oli alles viga!

Algul olin lihtsalt segaduses. Sain patsutatud tänaval kõndides, poeuksest sisenedes, kohvikus leti ääres seistes, parkimisautomaadi juures. Paari tunni möödudes tekkis mul tunne, et mu tagumikust on saanud sihuke magnet, et kõik mehed, kes minust mööduvad, peavad seda kindlasti katsuma. Appi!

Kui inimene tahaks tutvuda, siis oleks vast mõistlikum tulla rääkima. Või kui on nii suur vajadus katsuda, siis kas peab see koht just tagumik olema. Sikutagu mu poolest kasvõi juustest.

Selline tunne tekkis nagu saadaksin tahtmatult välja mingeid valesid signaale. Võib-olla mehed mõtlevadki, et kui kellelgi lühike seelik seljas, siis on kohe saadaval või huvitatud. Nagu ma polekski enam inimene, vaid mingi ilus asi. Ja tundub, et emmed on jätnud oma pisipojadele lapsepõlves õpetamata, et silmadega vaadatakse, kui midagi meeldib ja ei tohi kohe katsuda.

Linnast tulles otsustasin toidupoest läbi minna. Grande Finale saabus Rimi piimatoodete osakonnas. Sain ikka nii vihaseks, et karjusin, mida ta endale õige lubab. See kena noormees ei vastanud mulle mitte ühtegi sõna. Vaatas mind, endal selline kahjutu hullukese naiivne naeratus näol, nagu oleks just täna hullarist välja saanud.

Mul oleks peaaegu üks pudel Stella Artois õlut ostmata jäänud kuna kell hakkas kaheksa kukkuma. Ja ma tundsin, et täna õhtul on seda õllepudelit hädasti vaja.

7 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Minul oli ükskord ööklubis juhus, et seisin ja minu tagumikule hakkas lähenema noormees, kelle kavatsustes seda näppida, võis peale vaadates ilusasti veenduda. Seda märkas minu sõbranna, kes teda takistas ja karjus ka, et mida sa teed vms. Ja selle peale vastas süüdimatu noormees: "Aga mjulle mjeeldib sjee." Et vot... võib-olla meestele mjeeldis ka sjee.

Taunitav lugu.

Kats ütles ...

Ma kunagi kirjutasin sel teemal oma blogiski. Paratamatus.

Anonüümne ütles ...

Ise ka allpool kirjutad, et tahtsid mingit päikesekreemi ostjad näppima minna ;) Eks mehed tahavad ka heade ja ilusate asjade reaalsuses veenduda a la "näpista ennast veendumaks, et sa ei maga".
Aga ausalt, ei tea, miks mehed nii teevad, sest ise ei tuleks selle pealegi, et võõrast naist näppida (ja ei kujutaks, et võõras naine seda ka minuga teeks :)
Aga mõnusat ilusaks olemist ikkagi ja ei tasu peita, mis loodus andnud.

Beebisiniste silmadega ütles ...

Kats...

Mäletan küll, et kirjutasid sellest. Väga ebameeldiv igatahes.

Kaduja...

No seda päikesekreemi onu ma oleksin tasakesi sõrmeotsaga katsunud ja enne muidugi viisakalt luba küsinud:)

Mõned mehed võiksid ennast tagumikust näpistada, kui kedagi või midagi ilusat näevad ja tuleb tahtmine katsuda. Ma tõesti loodan, et kõik pole sellised, kes tahavad võõrast naist näppida. Tore, et vähemalt sinul ei tule pähe ja jääb lootus, et teid on rohkem:)

Kats ütles ...

No tsauki beib .Tõine august ?

Anonüümne ütles ...

Ausaltöeldes on natuke raske uskuda, et leidub üldse mehi kes nii käituda võiksid. Ilus asi on ilus asi eks aga ilusale asjale käsi külge küll pole vaja kogu aeg ajada.

Kui võõras mees siis avalikult lahtise käega vastu vahtimist. See on tõenäoliselt suurim alandus mille osaliseks suvaline jorss avalikus kohas saada võib.

Beebisiniste silmadega ütles ...

Vat selle löömisega on tänapäeval see jama, et võivad vastu lüüa.

Mul keskkooliajal juhtus sihuke lugu, kui lõin üht noormest, kes mind solvas, siis sain hoobilt silma siniseks. Rohkem pole katsetada julgenud...