teisipäev, 11. september 2007

ruum 208 WC

No ma ei tea, kuidas septembri algus nii intensiivseks muutus. Tavaliselt, kui koolid algavad, on kõigil lastega sebimist ja tööl rahulikum. Sel aastal siis vastupidi.

Olen viimasel kahel nädalal enda rumalust kirunud. Kas oli vaja suvel ühistu esimehele mainida, et pole normaalne, kui suveperioodil köetakse. Nüüd ma siis sain mis tahtsin! Paras mulle! Hambad plagisevad, magan villased sokid jalas ja kogu elamine tundub niiske. Oleks narr minna uuesti esimehe jutule, et nüüd mul on külm. Pärast näitavad raudselt näpuga, et see on mingi napakas, kes suvel kodus sauna tegi ja radikaid küttis. Pärast virises, et kütte eest raha võeti ja nüüd tuleb jälle õiendama.
Äkki peaks alustuseks tagasihoidliku meili saatma, et mina siin mõtlesin mõne asja kohta väheke küsida, et kas radiaatorid on õhutatud ja soojusarvestid taadeldud ja kas on teada, millal kütma hakatakse.

Tööl on veel hullem külmetuskapp, aga vähemalt lõbus.
Tulin mina esmaspäeval vetsust välja ja hakkasin ust lukku keerama. Minu selja taha ilmus maani mantlis proua ja küsis:” Kas ruumis 207 ka samade asjadega tegeletakse? Kas te lähete juba ära?” Näitas samal ajal näpuga ukse kõrval rippuvale “ruum 208 WC” sildile.
Ma ei osanud ei jahhi ega nohhi öelda. Seisin ja pilgutasin silmi.
Tema jätkas:” Ma olen nüüd sellest WC- pottide paigaldusfirmast. Kas juhataja on kohal?” Samal ajal koputas vetsu uksele.
Ma ütlesin talle, et see ongi WC. Tema küsis: ”Mis mõttes?”
Ma ei suutnud enam naeru pidada. Ütlesin talle:“Otseses...” ja tormasin minema.
Sinna koputama ta minust igatahes jäi.

9 kommentaari:

Kats ütles ...

Minu wc-vannituba on ka vabalt samasuur, et võiks seal tanstu lüüa. Miks mitte seda mõne kabinetiga sassi ajada:)

Sipsik ütles ...

See oli hea: "..... otseses!....."

WWG ütles ...

Hi, good blog
Look from quebec Canada
http://www.wwg1.com

WWG :)

Kats ütles ...

hei beibs, kuidas läheb ?

Beebisiniste silmadega ütles ...

Oi, Kats:)

Keeruliselt läheb. Ostsin uue auto ja lumi tuli maha ja libe on ja olen jube pabistaja...

Kiire on ka. Palju toredaid ja mitte nii toredaid asju on juhtunud. Võtan hoogu ja kirjutan varsti. Praegu tööl hullumaja, sest kõik järjest tõbised.

Kats ütles ...

No näed, lausa uus auto ja puha.. ja vähemalt läheb pabistamine asja ette:) Ma saan aru, ootan sinu uut sisekannet pikisilmi!

hugs

Kats ütles ...

Head uut aastat beibs!

Kats ütles ...

Head uut aastat beibs!

Anonüümne ütles ...

hea algus