teisipäev, 24. juuli 2007

Kvaliteetaeg või kodutööd

Töökaaslased arutasid hommikul, et suhe saab korralikult toimida ainult siis, kui paaril on ühesugused vaated, kuidas veeta vaba aega. Mina sain nii aru, et kui mees tahab golfi mängida ja mina tennist, siis on jama käes.

Üks kolleeg, kellel käsil kolmas abielu, rääkis, et tema saab nüüd täpselt aru, kuidas asjad käivad. Ta peab suutma oma naisesse süstida golfipisiku nii, et tennis ei tule meeldegi ja kõik on super.

Täna hommikul väideti uudistes hoopis midagi muud. Lisaks seksile ja truudusele pidi olema kõige tähtsam, millised on vaated kodutöödele. Et kas meeldib ühtmoodi ja koos teha või midagi sellist.
Mu töökaaslased arvasid kohe, et kõige tähtsam on, et tolmuimeja meeldiks mõlemale ja põrandapesuämber ka.

Nüüd ma siis tean, et kes koos koristavad, neil läheb hästi. Öeldi veel, et mitte mingit tähtsust ei oma religioon, poliitilised vaated ja nägemus, kuidas lapsi paremini kasvatada.

Peaks kohe kõik austajad enda juurde koristama kutsuma ja selle järgi vaataks, kas on lootust või mitte. Kui liiga aeglaselt põrandaid peseb ja televiisoriekraani tolmuseks jätab, siis ei tule mingit juttu.

4 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Minu kogemus ütleb, et koristamine on siin ikka väga marginaalse tähtsusega. Mõnega on koristamisel klapp parem kui voodis. Ja ülejäänud suhte osades ei pruugi veel üleüldse klappi olla. Mitte et ma muidugi oskaks valiidsema variandi välja käia, aga kardetavasti on religioon ja poliitilised vaated ja muu taoline minu jaoks ikka väga oluline. Mina kui vana ateist ei suudaks enda kõrval mingit padukristlast poolt päevagi välja kannatada.

Aga võib-olla sellepärast ma olengi üksi. Hehe

Beebisiniste silmadega ütles ...

Punapea...

No näed! Järelikult peaksid mõned tõekspidamised ümber vaatama:))))
Koristamise tähtsust ei tohi alahinnata!

Sipsik ütles ...

Koristamine peaks oluline olema vaid siis kui üks puhtusefriik ja teine räpakoll. Muidu peaks ikka olulisemad väärtushinnangud klappima.
Kui ikka üks on kesik ja teine reformikas, siis võib üsna keeruline olla. Samuti kui üks arvab, et ringikeppimine on ok ja teine hindab truudust. Samuti laste kasvatamisse suhtumine, et ei tekiks vastuseisu kodusel rindel. Minu meelest koristamisest palju olulisemaid teemasid...
Usuga pigem vast nii, et kui keegi paduusklik pole ja lolliks ei lähe, siis ok. Et las mõlemal olla omad arvamused ja kumbki ei suru neid teisele peale. Mina nt omamoodi-kiiksuga-kristlane, mees veendunud ateist. Ja pole peres juttugi et üks või teine end pulmade või lapse ristimise pärast muutma peaks. Milleks teeselda?
Ühised arusaamad elust suures laastus ja siis on kõik söödav:)
Ja Punapeale - sa nõnna noor alles:) Naudi praegust aega ja vabadust, hiljem jõuad terve elu ühe mehega seotud olla. Siis vähemalt on mida meenutada:) Ma annaks vist täna otsad kui oleksin noorest saadik ühe mehega tänaseni koos...

Anonüümne ütles ...

laste kasvatamine ja remondi tegemine - kui need arusaamad ühtivad, on kõik hästi.