reede, 13. juuli 2007

Viiekümnekroonine

Ma ei saa nüüd aru, kuidas selle viiekümnekroonise rahatähega lood on. Vanatädi kinkis mulle aastaid tagasi sünnipäevaks. Ütles, et lapsekene, kui hoiad seda kogu aeg rahakotis, siis ei saa sul raha otsa ja tuleb aina juurde. Olengi hoidnud. Kui näpud päris põhjas, siis olen seda vaadanud kahtleva näoga, aga ära pole kulutanud. Olen hakkama saanud.

Täna siis töökaaslane teatas kurja häälega, et kassast peab ruttu-ruttu kõik viiekümnekroonised rahad ära andma. Pidi kogu raha välja viima ja kui rahakotis on, siis pidi eriti hull lugu olema.
Ma üritasin vaielda, et ei ole nii. Hoopis vastupidi. Aga ta väitis, et nüüd on teistpidi. Et kunagi oli nii, aga nüüd on hoopis naa.
Ma ei teagi kohe, mida teha...

4 kommentaari:

Kats ütles ...

..ma tean. Katse-eksitusmeetod aitab alati. Või äkki on vahe vahel selles mõttes, et kingitud viiekümnekroonist peab hoidma(nagu õnne rahatäht) aga need mis oled niisama poest saanud, et need toovad ebaõnne raha suhtes ?
Tegelt on see kõik üks suur ebausk:)

Beebisiniste silmadega ütles ...

On jah ebausk:)
Eks vanatädi sai ka selle viiekümnekroonise kunagi poest. Aga tegelikult on tore millessegi uskuda...

Kats ütles ...

Nagu näiteks see, et punane rahakott toob raha juurde. Mu rahakott on siiani valge ja kuldsega..ma pole siiani mõistnud, et miks ma seda ometi puanse vastu ei vaheta:')

Beebisiniste silmadega ütles ...

Mina ei suutnud katsetamata jätta. Ostsin punase ikkagi ära ja esialgu tundub, et tulemustega võib rahule jääda:)