kolmapäev, 11. juuli 2007

Toiduõli ei eemalda veekindlat ripsmetušši

Ma käisin Õllesummeril. Lausa kahel päeval. Töökaaslased võtsid mu kaasa, sest ilma minuta pidi igav olema. Ma tegelikult ei tahtnud minna, sest seal oli üks inimene, kellega ma ei tahtnud kokku põrgata.

Reedel hakkas vihma sadama. Rahvast ei olnud nii palju, kui järgmisel päeval ja päris lõbus oli. Kui ma öösel koju jõudsin ja vannituppa astusin, siis ropendasin väga kõva häälega. Ma arvan, et majarahvas kuulis, sest mina kuulen, kui naabripoisi äratuskell tiriseb.
Kogu mu meik oli mööda nägu laiali. Ripsmetušš oli mööda põski alla jooksnud. Ja mitte keegi ei võinud mulle seda öelda! Sellepärast neil oligi nii paganama lõbus.

Läksin rõdule suitsetama. Kuulen, keegi norskab väga kõvasti. Piilusin kõrvalrõdule. Seal magas minu venelannast naabriproua sügavat und. Kenasti välivoodis, lilleline tekike peal. Väljas sadas padukat. No vähemalt tema und ma oma hädakisaga ei häirinud. Väga ettenägelik, et rõdule magama läks.

Järgmisel päeval mõtlesin, et olen targem. Kasutasin veekindlat ripsmetušši. Vihma sadama ei hakanud.
Öösel sattusin uuesti paanikasse. Ma ei leidnud oma silmameigieemaldajat üles, mis veekindla meigi eemaldaks. Ja veekindel ripsmetušš ei tule millegagi maha. Nühkisin silmad punaseks ja paiste. Mul on selline kiiks, et meigituna magama minna ei tohi.

Helistasin sõbranjele. Ta magas ja sai väga pahaseks. Küsisin, et kas ta teab midagi, millega saaks veekindla tušši maha. Mul oli kusagilt meeles, et peab midagi õlisegust olema. Ta siis pobises mulle, et võta toiduõliga.
Tundus nii hea mõte. Puhas õli ju. Proovisin. Tükk aega õlitasin, aga ei mingeid tulemusi. Ühesõnaga, ärge toiduõliga veekindlat ripsmetušši eemaldada proovige. Ei toimi kohe mitte.

Raske arvata, millised olid minu silmaalused järgmisel hommikul…

5 kommentaari:

Sipsik ütles ...

Et siis parem oli ennast verd täis valgunud pandaks munserdada kui korra värvitud ripsmetega põhku pugeda:DDD
Tegelikult ma tean seda tunnet - nii jube on mukiga magama minna. Aga vahel lihtsalt ei ole teist võimalust... Brrrrr!

Beebisiniste silmadega ütles ...

Sattusin jah kuidagi paanikasse, et PEAN silmad puhtaks saama. Oleks kohe magama läinud, poleks hommikul olukord nii hull olnud. Oleks-poleks jälle:)

Anonüümne ütles ...

mul oli sama olukord - värvisin veekindlaga ja õhtul avastasin, et eemaldajat pole. ripsmed olid vastikult tükkis ja niimoodi magama minna oli täiesti põhimõtete vastane, aga midagi teha ka polnud. igatahes, ma ostsin spetsiaalse eemaldi, et ripsmed puhtaks saada ja siis viskasin selle ripsmetušši ära.

Beebisiniste silmadega ütles ...

Minu meelest paljud spets eemaldajad ei eemalda kõigele lisaks korralikult. Ikka pead nühkima:)

Mariliis ütles ...

Kui mul kõik vahendid otsas on, siis võtan kasutusele ihupiima, eriti nirus olukorras kõlbab ükskõik mis kreem. Peaasi, et oleks kreem. Veekindlat ripsmetušši ma aga ei kasuta kunagi, sest mu arust see ei tee ripsemaid nii ilusaks nagu tavaline. Aga teinekord soovitan seda suvalise kreemi asja proovida, ikka ju rasvane ja peaks mõjuma :)