kolmapäev, 18. juuli 2007

Arkadi Zuk - minu lemmik:)

Oi, mu üks lemmikbloogijatest Arkadi Zuk oli täna hommikul Raadio 2 otseeetris. Kirjutab Silmad Lahti Jutu Tuppa. Varsti saab Raadio 2 kodukalt lugeda. Seal selline mäng, et inimesed ütlevad mingid suvalised sõnad ette ja siis kirjutajad kirjutavad kahe tunni jooksul jutu. Mul läks kohe tuju heaks. Nii põnev, mis ta kirjutab nüüd. Homme hommikul pidi jätkuma.
Rääkis, et nad on Rein Purpuriga suured sõbrad. Lahe!

4 kommentaari:

Kats ütles ...

Reinul on raamat ju isegi Arkadiga seiklustest:)

Beebisiniste silmadega ütles ...

Ma ei saanud pihta, et see on SEE Arkadi:)
Ma arvasin, et Reinul on mingi sõber Arkadi ja selle peale ei tulnud, et ongi Zuk. Pikad juhtmed noh:)

Kats ütles ...

Ma kuulsin ka täna hommik midagi R2st Arkadi kohta. Pani mingit juttu vist kokku vä ? Mingi tsikk korrutas seal koguaeg et helistage aga sellel numbril ja ikka helistage ja helistage. Aga ma olin küllalkti unine, et tagasi oma pehmesse voodisse põõnama minna ja edasi ma ei kuulanudki, mis sai:)

Beebisiniste silmadega ütles ...

R2-e kodukalt saad kuulata. Eile alustatud juttu saab ka lugeda. Loe ja saad naerda:)
Täna tuleb järg. Anti eriti sürrid tegelased ette. Mingi Lumivalgeke, pöialpoisid, metsavennad ja Kanada turistid:D