teisipäev, 3. juuli 2007

Rabarberimuffinid

Ma arvan, et mul on miskitsorti needus peal. Ükskõik missugust sööki ma otsustan teha, ei tule see välja. Ka kõige lihtsamad variandid.

Näiteks lihtlabased juustusaiad ahjus. Keerasin minutiks selja ja sain süsimustad kärakad. Kartulite praadimisel suudan ma imeasju korda saata. Keerulistest roogadest ma ei hakka rääkimagi. On proovitud kokaraamatute ja sõbrannade abiga, aga lõpptulemus on nälg.

Eile käisin sõbranje pool. Ta oli valmistanud mustikamuffineid. Ilusad kuldsed sellised ja imemaitsvad. Soovitas mul proovida. Pidi olema maailma kõige lihtsam variant. Ostad poest "Vilma" muffinipulbri, sellele lisad vett, õli, marjad ja valmis ongi.

Heakene küll. Otsustasin rabarberite kasuks. Segasin pulbri, vee, rabarberid ja õli. Oli tõesti lihtne.
Pakil on kirjas, et täida pool muffinivormidest ja küpseta 25 minutit 180-200 kraadi juures.
Panin ahju eelnevalt 200 kraadi peale sooja. Täitsin korralikult pool vormidest.

Kui tund oli mööda saanud, siis hakkasin muretsema. Muffinid ei olnud muutnud ei kuju ega värvi. Otsustasin noaga katsuda, kas seest on toored. Mul ei tulnud meelde, kas muffin kuulub nende küpsetiste hulka, mille küpsetamise ajal ei tohi ahjuust avada. Vajuvad alla. Minu muffinid vajusid keskelt auku.

Peale pooleteisttunnist küpsetamist maksimumtemperatuuril sain tulemuseks kausikujulised rabarberitükikestega mittemuffinid lilleliste pabervormide põhjas. Ma tõesti ei tea, mida ma jälle valesti tegin. Nuuks...

3 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Oi, väga kahju, et nii läks. Kahjuks ma ise pole kunagi muffineid teinud ja ei oska pakkuda, mis juhtus. Küllap on harjutamise asi ikka :) Meelt ei tohi heita.

Kats ütles ...

Me tegime kunagi koolis kokanduse tunnis muffineid. Neilei tohtinud jah ahjuust lahti teha, muidu vajuvad ära. siis pidi vaikselt tegema seda. Natukese haaval. Aga kellegil neist vajus ka lössi, niiet me saime niisama head koogimoodi asja süüa! :)

Anonüümne ütles ...

Genial brief and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.