reede, 20. juuli 2007

20.07.2007 on eriline päev

Räägitakse, et 20.07.2007 pidi väga eriline päev tulema. Mulle tuligi!

Olen alati soovinud kohata inimest, kes oleks nõus ostma 2000 kroonise solaariumikreemi. Mu soov täitus! Hommikul solaariumis käies õnnestus mul näha umbes 50-aastast päevitunud meesterahvast, kes ostis 4300 krooni eest solaariumikreeme. Võimas! Ootamatult nägin ära sellise inimese, kes ostis 2000 kroonise ja kaks kreemi veel otsa.

Oleksin pidanud teda sõrmega katsuma, aga suutsin ainult silmad pärani vahtida. Pistis kreemid rahuloleva näoga kotti ja naeratas õnnelikult. Täitsa normaalne paistis. Ma olen alati mõelnud, et see, kes ostab nii kalli kreemi, on väheke peast soe...

Mõtlesin, millistest kiiksudest siia kirjutada. Neid sai nii palju, et ma ei tea, kust alustada. Praegu tuli meelde...

Kui ma olen autojuht, siis ma tahaksin jalakäijatele aeg-ajalt kaikaga kõige pehmema koha peale virutada. Kui ma olen jalakäija, siis ma tahan virutada autojuhtidele. Transformeerumine toimub minutite jooksul. Sõidan autoga ja sõiman mõttes jalakäijaid. Pargin auto. Astun jalakäijate ülekäigurajale ja sõiman autojuhte.

12 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Kõige rohkem on kahju ju sellest, et see 2000kroonine pole hea kreem :) Mina, vana solaariumihunt ja endine Päikese töötaja, soovitan 1000krooniseid, need on küll head.

Kats ütles ...

Crystal X maksab ka kusagil 2000 eegu ringis ja ma tean kui kuradi hea kreem see on. 10x pruunistaja.. see pärast ta nii suureks kiusauseks ongi. Ma lihtsalt eiiii raatsi nende peale raha raisata, aga pruun tahaks ikka olla :)

Beebisiniste silmadega ütles ...

See on huvitav, et solaariumikreemide eest ollakse nõus nii palju raha maksma. Samas ei pruugi nendel inimestel olla sugugi nii kallis päevituskreem või näokreem või silmaümbruskreem või tselluliidivastane kreem või veel mingi muu eluoluline kreem. Neid nagu ei raatsita osta, aga solaariumikreeme küll.
Solaariumis ei käida ju iga päev ja aastaringselt. Või keegi käib?

Kats ütles ...

Ma käisin üldse sollis 2kuud tagasi vä? Suvine päike teeb oma töö ja enne septembrit-oktoobrit ma sinna jooksmise vajadust ei näe ka. Aga selle Crystal X ma ühel heal päeval enda tasku pistan, seda ma luban!

Beebisiniste silmadega ütles ...

Punapea...

Kui Päikses töötasid, siis kas osteti palju neid ülikalleid kreeme või ikka odavamaid?

Kats...

Ära hakka raha raiskama. Osta endale parem midagi ilusat:)

Mariliis ütles ...

Osteti 1000krooniseid, nati kallimeid ka. Ja tsipa odavamaid. Crystalit keegi minult ei ostnud, aga meil töötanud tüdrukud, kes seda proovinud olid, ütlesid, et saast. Kulub ebaühtlaselt maha ja võib laiguline jääda, õigemini jääbki.

Kes solaariumis käib, sellele pole 10kordset pruunistajat vaja :) Crystali kasutajale pole solaariumit vaja.

Kui sa, Kats, tahad kallist kreemi osta, siis soovitan Päikesest soetada kreem nimega Bohemia. Sinine hästi suur pudel. Maksab 1000 krooni, 4kordne pruunistaja. Julgen soojalt soovitada, sest kasutan seda ise ja olen superrahul :)

Beebisiniste silmadega ütles ...

Punapea...

Ma ei saa kahjuks ühtegi pruunistajaga kreemi kasutada. Kulub maha nagu spraypäevitus:D
Aga millist ilma pruunistajata soovitaksid?

Kats...

Sa pole piiksatanudki, kuidas sul spraypäevitus maha kulus:) Kas kokkuvõttes oled rahul?

Kats ütles ...

Spraypäevitus kulus maha normaalselt mul. Ei jäänud laike. Aga ma ei olnud üldse nii pruun nagu oleks tahtnud. Paljud ei saanud isegi aru, et ma käind olin, enne kui ise ütlesin ja sii sealt teiselt poolt tuli, et "Aa, võibolla küll. Sa oled ise sama pruun päriselt mu meelest." Aga mahakulumise kohapealt ei vinguks:)

Ja punapeale seda, et ei, absoluutselt ei taha ma just nimme osta nüüd megakallist kreemi, aga ma olen vastupidiselt sinu hetkeliele väitele kuulnud, et see on ülihea kreem. Aga eks selle mahakulumisega ole vist inimestel omamoodi. Ma mõtlen su soovituse peale Päikesest see kreem endale soetada. Kui solaariumisse ükskord ära uuesti eksin, siis näis:) Tänks soovitamast.

Kats ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Mariliis ütles ...

:) Tore kui saab aidata.

Aga ilma pruunistajata kreem...Hmm, tollega on siuke lugu, et neid ma ise ei kasuta ja seega ei julge päris kindlalt midagi soovitada. Samas, ega halb pole neist ükski. Ja kui üldse kommenteerida ja hinnata, siis just neid pruunistajatega kreeme, sest inimene tahab ju ometigi teada, kas pruunistab ka ja kui palju. Üks väike näpunäide küll kõikide kreemide kohta - kindlasti peab kreemi tekstuur olema mõnus. Kerge, hästiimenduv. Osad kreemid on liiga rasvased ja nahk saab küll hästi niisutatud, aga peale solaariumit on ebamugav ja ebahügieeniline tunne, riided kleepuvad keha külge ja tahaks kohe pesema joosta. Pesta aga umbes 4 tunni jooksul peale solaariumit pole mõtet, sest siis pesed maha kreemi, aga see pole veel täies ilus mõjuma hakanud. Nii et enne ostu laske müüjal kork maha kruvida ja proovige käe peale natuke, kuidas kreem tundub.

Aga kui vähegi mingi küsimus tekib, siis kõik Päikese administraatorid vastavad hea meelega ja peaksid olema ka piisavalt teadlikud :)

Beebisiniste silmadega ütles ...

Punapea...

Tänan kasuliku info eest! Ma ei teadnud, et 4 tunni jooksul pole hea pesema minna. Sellepärast siis polegi paljudes solaariumides enam dušširuumi nagu kunagi igal pool oli:)

Päikese adminnid tahavad alati midagi maha müüa. Ma igaks juhuks nendega pikemalt vestelda ei julge, sest olen nõrga iseloomuga ja võib juhtuda, et jätan kogu oma raha neile:)

Mariliis ütles ...

:D Jah, väga võimalik. Sest kõik pole sellised nagu mina, et püüavad inimesele lihtsalt head teha, mitte mingit saasta kaela määrida. Aga nende mikroskoopilise palga juures pole ime, sest kreemide pealt saab ju pappi :)