teisipäev, 29. mai 2007

Ööbiku vastu saab ainult ragulkaga

Ma olen jummala väsinud. Tööl läksid osad inimesed puhkusele ja ma pean iga kümne minuti tagant kellelegi vastama, et proua-seejasee või härra-seejasee on puhkusel, tuleb juuni lõpus.
Kõikse hullem on kodus. Öösiti magada ei ole võimalik. Ööbikud laulavad suures kambas minu akna taga ja ära ei lähe. Ilusad ja romantilised linnud muidu. Meeldivad mulle väga, aga see on ikka liig.
Nii kõvasti laulavad, et kostab läbi kõrvatroppide ka. Ostsin endale apteegist sellised ilusad ja pehmed. Pool kõrvatroppi on erekollane ja pool neoonoranž. Kõige ilusamad, mis olid. Mõned sordid olid igavad valged või liiga suured. Öeldi, et kasutatakse pikkadel lennureisidel, kui magama üritad jääda, aga müra segab.
Magada on võimalik ainult päeval. Magasingi terve selle nädalavahetuse oma päevitustoolis.
Õnneks taipasin kaitsekreemi kasutada, muidu oleksin ära põlenud. Nüüd olen šokolaadipruun, aga prillid päevitasin kogemata pähe:(
Töökaaslased soovitasid, et ööbiku vastu aitab ainult ragulka. Ma isegi ei tea, kust sellist osta saaks. Arvasid, et saaksin ise selle valmistamisega hakkama, aga ma ei ole päris kindel...

2 kommentaari:

Kats ütles ...

Muide, päevitusest rääkides. Ma lähen teisipäeval vist(vaatan kuidas aja saan) spraypäevitusse. Pole elus kunagi proovinud, ja tna et kulub maha aga ma tahaks proovida ikka .

Kats ütles ...

tean*