laupäev, 19. mai 2007

Minu kallid Nike plätud

Otsisin terve tänase hommikupooliku oma Nike plätusid taga. Sõbranje kutsus ujuma ja ma hakkasin kotti kokku pakkima. Plätud kadunud nagu vits vette.
Sorisin läbi isegi oma hiigelsuure riidekapi, vaatasin voodi alla. Keldris käisin ka vaatamas. Mul seal mõned asjad kastides.
Ajab ju nii närvi, kui mõnd tähtsat asja üles ei leia! Jõin rahustuseks paar tassi kohvi, käisin ca viis korda õues suitsetamas. Mõtlesin, et raudselt on keegi vastik tegelane mu imeilusad plätad ära varastand.
Tigedusest hakkas pisar silma tulema. Panin miski kuues kord suitsu ette ja sättisin ennast mugavalt aiatooli istuma. Ja mis ma näen! Minu nunnukesed, kullakallikesed, kadunud Nikekesed istuvad kenasti mu varbaotstes.
Muidugi siis tuli meelde, et plätad seisavad alati rõduukse taga, et oleks hea jalga panna, kui suitsule lähen.
Ma arvan, et jätan IQ testi tegemata, mis ma eile õhtul ühest bloogist leidsin...

3 kommentaari:

Kats ütles ...

hihiii. mul juhtub ka seda vahest :)

Kats ütles ...

kus kadunud oled ?

Beebisiniste silmadega ütles ...

Üritasin puhata, aga ei õnnestunud:)