kolmapäev, 30. mai 2007

Spraypäevitus mulle ei sobi

Käisin miski paar kuud tagasi spraypäevituses. Uurisin ja puurisin igalt poolt, et mis ja kuidas, kuna mul on isepruunistavate kreemidega väga kurvad kogemused. Koorin nahka enne ükskõik kui palju, aga osad kreemid kuluvad ikkagi laikudena maha.
Mõtlesin, et äkki spraypäevitus on midagi teistsugust, aga oh seda jama, mis pärast sai:)
Algul ei saanud nagu arugi. Ilus pruun olin, mõned natuke liiga tumedad täpid ja kohad olid küll, aga ei paistnud hullult välja. Nädala möödudes sattusin spordiklubis peale trenni sauna minema. Inimesed vaatasid mind imelikult. Mõtlesin, et appike, kas mu saunalina ei ole piisavalt maitsekas või on probleem mu plätades. Seal tibidel alati nii viimasepeal asjad.
Kui ma lõpuks peegli ette astusin, et juukseid kuivatama hakata, ehmatasin segaseks. Mu kõhul, kaelal, käsivartel olid tumepruunid laigud nagu mingil tõbisel. Proovisin koorida, hõõruda, pesta, aga ei aidanud mitte üks gramm. Tööjuures oli kõigil nalja kui palju. Alles nüüd on kõik jälle täiesti ok. Väga õudne oli!
Tegelikult ma arvan, et see sõltub inimese nahatüübist. Osadele sobib ja osadele mitte. Mulle meeldib ja sobib ikkagi ainult päris päike.

5 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Mu arust ei sobi spray-päevitus kellelegi. Kulub ju ikka sama tobedalt kõigil maha. Ma soovitan hoopis kavalamat asja :) Käi solaariumis nii et oleksid siuke jumekas juba ja edaspidi kasuta kerge isepruunistuva efektiga ihupiima (need, mida telksis reklaamitakse). See on tõeliselt edukas sümbioos :)

Beebisiniste silmadega ütles ...

Tänan hea idee eest! Proovin kindlasti:)

Kats ütles ...

Kuule see jutt paneb mind ümbermõtlema veel.. tõesti ei tasu siis ?

Beebisiniste silmadega ütles ...

Arvan, et mine proovi ikka. Kunagi ju ei tea. Äkki sobib sulle ideaalselt. Elus peab kõik asjad järgi proovima:)
Anna siis teada, kuidas läks!

Anonüümne ütles ...

oppinud