laupäev, 16. juuni 2007

Kütteperiood on nüüd 12 kuud aastas

Kohtasin täna hommikul trepikojas meie korteriühistu esimeest. Naeratas sõbralikult juba kaugelt ja tuli juttu ajama. Arutasime, kas hooldustasud ja haldustasud on liiga kõrged või peaks elanikud üritama rohkem ise ära teha. Lõpuks ütles mulle, et ta pole kunagi nii soojalembelist noort inimest näinud. Andis mulle maikuu arve. Mul ei jõudnud täpselt kohale, mida ta sellega öelda tahab. Vastasin, et mulle jah meeldib soe ja suvi ja...
Toas vaatasin oma arvet. Maikuu küte 289,81 krooni. No mida! Küte on ju majas ammu väljalülitatud. Sain väga vihaseks ja mõtelsin, et lähen otsin esimehe uuesti üles ja ütlen talle kõik, mis ma sellest arvan. Mis nad mõtlevad, et kui ma olen noor ja sinisilmne, siis võib mind sellise asjaga pügada.
Igaks juhuks läksin katsusin radikat. Radikas oli soe! Ja teises toas ja kolmandas ka! Ma olin jätnud kõik radikad nulli keeramata kuna olin täiesti veendunud, et kütteperiood on ammu läbi ja radiaatorid nagunii külmad. No milline maja jätab kütte suveks sisse? Või jäetaksegi uuemates majades...
Sellepärast siis oli mul üliväga palav kui õues 30 kraadi. Kui vihma sadas, siis olin imestunud, et toas ei ole tavapärast niiskust, mis paneelmajadele omane.
Küttearve tuleb nüüd ka poole juuni eest:) Mida esimees minust küll mõelda võib!

9 kommentaari:

Kats ütles ...

Esimees mõtleb, et kardad külma:)

Beebisiniste silmadega ütles ...

Ma arvan, et ta mõtleb, et ma elan vales kohas. Mulle sobiv kodu oleks saun, kus saaks kogu aeg leili visata ja mitte korter:)

Kats ütles ...

Korterisse annab ka väga edukalt sauna ehitada muide :D

Sipsik ütles ...

:DDD Kats, ta ju juba ehitaski!
Ainult veidi suurema kui meie oleme harjunud nägema:)

Kats ütles ...

No hea soe aastaringselt vähemalt ;)

L ütles ...

Nii armas :)

Mariliis ütles ...

Mul on vana maja, kus ise radikaid kruttida ei saa. Katsun praegu, täitsa külmad teised. Ometigi on maikuu üüriarvel 200 krooni kütte eest. Nii et pole siin midagi, et lülitavad välja.

Beebisiniste silmadega ütles ...

punapea...

Võib-olla tegelikult lülitavadki välja, aga arve võib ju ikka esitada:)

Mariliis ütles ...

No justnimelt :)