pühapäev, 13. mai 2007

Valge koorega muna vs pruuni koorega muna

Möödund nädalal jäid tööjuures kõik järjest haigeks. Mina lõpuks ka. Kõige hullem, et hääl läks ära. Nii ära, et ei saanud isegi telefonile vastata.
Järsku tuli mul meelde, et kui ooperilauljatel hääl ära läheb, siis nad joovad alati toorest muna.
Ütlesin sõbranjele, et ma lähen käin ruttu poes ja toon endale mõne muna. Ta vaatas mulle pikalt otsa, aga ei öelnud midagi ja ma tormasin minema.
Seisin siis poes munariiuli ees ja nutt tuli peale. Kõik munad olid valged. Mitte ühtegi pruuni muna polnud müügil. No kuidas nii saab!
Sõbranje küsis, et kas sain oma munad ostetud. Ütlesin, et kujuta ette, poes polnud ühtegi pruuni muna! Kui ta kulme kergitas, siis seletasin, et pruunid munad on ju paremad ja kasulikumad. Kõik ostavad ainult pruune.
Siis ta järsku hakkas naerma. Naeris nii, et pisarad jooksid. Ma hakkasin juba muret tundma, kas peaks talle arsti kutsuma.
Tegin väheke tööd, aga ei saanud rahu. Vaatasin internetist, mida munade kohta kirjutatakse. Kujutage pilti! Pruunide munade maitse pidi olema sama, mis valgetel munadel. Toiteväärtus ka sama.
Miks on vaja inimesi segadusse ajada? Oleks siis ainult valged või ainult pruunid. Pruunid on ju nii nii palju ilusamad. Sellepärast ma arvasingi, et kindlasti kasulikumad ka.
Õhtul neelasin alla päris mitu toorest muna. Ostsin igaks juhuks ikkagi ühe karbi valgeid ja ühe karbi pruuni koorega. Hääl ei ole siiamaani tagasi tulnud:(

3 kommentaari:

Kats ütles ...

Mu vend jõi kunagi toorest muna ja midakõike veel imelikku, et seda lihasmassi kasvatada vms. Mul meenus kohe kui jõudsin ooperilauljate häälesaladusteni lugeda.

Beebisiniste silmadega ütles ...

Toores muna aitab lihasmassi kasvatada? Appikene, siis ei tohi ju palju mune neelata.

Kats ütles ...

Munas on ju valku :D Aga ta jõi seda iga hommik mumeelest. Ja siis pärast või enne trenni võimidagi sarnast. See oli üks aasta, 2 tagasi niiet ma eriti ei mäleta enam.