neljapäev, 3. mai 2007

Alkoholimüügikeeld


Rõõmsaks teeb, et on armsal Eestimaal firmasid, kes võtavad asja tõsiselt. Ma mõtlen seda alkoholimüügikeeldu ikka. Klient tõi mulle esmaspäeval kommikarbi. Vaatasin, et mingid uued Kalevi šokolaadikommid on munalikööritäidisega. Pistsin ühe suhu ja jäin ootama munalikööri maitset. Noh ei olnud maitset, puhas šokolaad üleni. Võtsin veel teise ja kolmanda, aga ei midagi. Järgmise hammustasin ilusasti pikkade hammastega pooleks ja näitasin teistele kah.
Töökaaslased vedasid ruttu lõunasöögi peale kihla, et kas vähemalt ühes kommis on liköör sees või mitte. Enamus arvas, et ühes kommis on liks sees ja et ma pean kohe kõik järele proovima.
Siis tuli haudvaikus ja mina sõin kiiruga komme. Kõik vaatasid suud ammuli. Võitsid need, kes ütlesid, et likööri ei ole ega tule.
Oioi kui paha mul pärast tervet seda karbitäit oli! Vaevu suutsin veel küsida, et mis nad arvavad, kuidas Kalev likööri kommidest välja sai ja nii ruttu alkoholimüügikeelule reageeris. Kõigil oli miskipärast jälle nii lõbus ja keegi ei viitsinud mulle vastata. Ma tõesti oleksin tahtnud teada ju!

5 kommentaari:

Jànus Robert ütles ...

Ma soovin ainult tänu avaldada, et mu blogi vahel loed.

Mu lugejanumbrid on päris kõrgele tõusnud ja ma hakkasin uurima, kes küll need lugejad on!?!?

Jànus

Beebisiniste silmadega ütles ...

Jànus...

Ei ole tänu väärt! Sinu blogi meeldib mulle ja loen alati kui aega saan:)

Sipsik ütles ...

No püha jeerum!
Lugedes kellegi teise blogi teeb tüüp sissekande ja mitte grammi ka postitust puudutava vaid ainult ennast ära märkiva...
Hämming.

Beebisiniste silmadega ütles ...

Sipsik...

No kui inimesele meeldib ennast reklaamida...:DDD

Sipsik ütles ...

Jep, nii ta tundub olevat:DDD