esmaspäev, 12. märts 2007

Sain targemaks

Targemaks sain tänasel päeval tublisti! Vaatasin hommikul, et rahakott on vanaks jäänud. Niit narmendas ühest otsast. Seda ma ei saa ilmaski endale lubada. Mõtle, kui keegi näeb! Mis mõelda võib! Et ma olen lohakas ja ei hoolitse oma rahade eest hästi.
Ostsin endale uue. Suure ja ilusa. Läikiva lukuga ja 17 kaardivahega. Sirelilillat värvi ja loomulikult peegliga. Peegel peab korralik olema.
Läksin tööle ja kujutage te ette. Mu sõbranje teatas rahuliku uneleva häälega üle laua. "Punane rahakott toob raha juurde." Sain krambid. Miks ometi ei ole keegi mulle seda enne öelnd? Kõik on sellised salakavalad ja hoiavad head nõksud endale. Päev oli kohe täiega rikutud.
Pärast läksime kohvitama ja tema õngitses kotist loomulikult oma kärtspunase rahakoti välja. See oli paksult raha täis! Ausalt! Tegi mulle isegi fetajuustupiruka välja!

Kommentaare ei ole: