teisipäev, 1. aprill 2008

Aprillinaljad tuleks keelustada

Väga armas, et te mind meeles olete pidanud:)

Nojah. Ei ole ma kusagile kadunud. Kõiksugu asju on juhtunud…

Kõigepealt. Armastus tuli kallale. Selline suur, liblikatega kõhus, lootusetu juhtum. Teate küll missugune…

Veel juhtus…
Möödunud nädalal tuli tütrekene oma esimeselt klassiõhtult vääga tusase näoga. Küsisin, mis värk on. Selgus, et lapsed olid üksteisele kaelale maasikaid teinud. Te oleks pidand mu nägu nägema! Temal oli õnneks väheke oidu peas ja piilus ukse vahelt. Jestas, kuhu tänapäeva noorus jõudnud on. Ma parem ei hakka nende vanust mainima…

Äärepealt oleksin Viljandi maanteel kaks hiigelpõtra alla ajanud…

Autoga jäin lumme kinni. Paar korda sõitsin pika maa maha enne, kui avastasin, et käsipidur peal…

Käisin Brüsselis komandeeringus. Avastasin, et keset linna võib peaaegu igas restoranis, pubis vabalt suitsetada. Mõistaksin seda ükskõik mis linnas, aga Brüssel…

Klubides olen tiirutanud. Selline mulje, et kõik lahutavad või on lahutanud. Kogu maailm on lahku läinud ja suur kogus meesolevusi peab hoogsalt jahti. No naised vist tegelikult kah…

Teatripileteid olen proovinud hankida. Vot see on alles pähkel! Kas olete proovinud internetist kuu esimesel päeval kell 9 pileteid osta. Siis tulevad popimate etenduste järgmise kuu piletid müüki. Kell 9.03 ilmub igale poole kiri, et väljamüüdud. Ei tea, kas osad inimesed lähevad hommikul kell 6 padi kaenlas teatri kassasse sappa või on mõni muu lahe nõks, mida mina ei tea…

Solaariumisse ei julge väga minna, sest ma mõjun halvasti sealsetele elektrisüsteemidele. Üle ühe korra läheb midagi rikki, keeldub töötamast või jookseb neil arvuti kokku, kui minu VIP-kaart läbi lasta…

Tegelikult on nii palju kõiksugu asju juhtunud, et võiks mitu tundi siia kirjutada. Ma ei luba, et ma edaspidi tublim olen, aga ma üritan…

Reedel lähen Saaremaale spaasse. Lõpuks saan puhata. Vähemalt ma loodan. Viimati, kui käisin, siis oleksin äärepealt jalaluu murdnud ja sattusin Kuressaare traumapunkti. Ülemöödunud korral tehti mu juustele niisutavat raviprotseduuri, mille tagajärjel ma üle pooltest oma peaaegu vöökohani juustest ilma jäin. Teenindaja oli koolitamata ja mu pähe moodustusid rastapatside sarnased tuutud, mida oli võimatu lahti saada isegi võid ja vaseliini kasutades. Kaheksa tundi harutati lahti. Loodan, et seekord läheb veidikene paremini…

Praegu otsustasin oma kalli sulejope pesumasinasse pista. Tavaliselt viin keemilisse, aga tahaks proovida, kuidas on tennisepallidega pesta. Käisin spetsiaalselt palle ostmas. Leidsin ainult neoonkollased. Loodan, et need värvi ei anna. Ma ainult ei tea mitu palli sinna panna. Huvitav, kas kolmest aitaks…

Aprillinaljadest nii palju, et meil pidi tööjuures õhtul koosolek olema. Töökaaslane saatis meilile kirja, et kahjuks jääb ära kuna ülemusel jäi kass haigeks. Ma siis panin asjad kokku ja läksin natuke enne tööpäeva lõppu minema. Olin juba peaaegu kodus, kui direktor helistas ja küsis väga kurja häälega, et miks ma puudun ja et tal on kohe mu abi vaja. Ma küsisin siis, kas Piccasso sai terveks. Tean küll, kuidas ta oma kassi armastab. Rohkem ma parem ei maini, mis edasi sai. Homme ma neile veel ütlen, mida ma nende naljadest arvan...

4 kommentaari:

Sipsik ütles ...

Oh, paganas!
Tahan ka liblikaid kõhtu!!!
Nii hea on kui armastus maha murrab... naudi, tüdruk!

Ja ära siis meid unusta, me tahame piiluma tulles ikka miskit eest leida:)

Marjakas ütles ...

Mina ka rõõmustan sinuga kaasa liblikate pärast. Mul on ka. Aga loodetavasti läheb sul paremini kui mul nendega läinud on :)

Beebisiniste silmadega ütles ...

Tänan toetavate sõnade eest tüdrukud!:)

Eks me kõik soovime, et oleksime need ainsad ja erilised, tegelikult lihtsalt võrdsed...:) Aaga mehed on kahjuks väga osavad liblikatapjad ja targem on ennast aeg-ajalt põsest näpistada. Meeldetuletuseks, et muinasjutte pole olemas.

Sipsik ütles ...

Nooohhh....
Nüüd jälle kaks kuud kannatatud:D
Tuleb miskit?