neljapäev, 5. aprill 2007

Julm nali

Minu meelest ei tohiks inimestele selliseid vapustusi korraldada!
Olin mina pühapäeval Ülemiste Keskuses šoppamas. Seisin proovikabiinis ja proovisin kõikvõimalikke megailusaid riideid selga, kui kõlaritest kostis teadaanne: "Lugupeetud külastajad. Palume koheselt vabastada Ülemiste Keskuse parkla seoses Estonian Air`i lennuki maandumisega 15 minuti pärast..."
Oi, mul hakkas kiire! Hüppasin poolalasti kabiinist välja ja ei teadnud kuspoole jooksma hakata. Müüja millegipärast naeris...
Jõudsin kõiksugu mõtteid mõelda. Kuidas küll kõik need inimesed sealt ära saavad sõita? Mis mu autost saab, kui ma ei jõua? Äkki jään ise lennuki alla? Kas ma peaksin oma tikkkontsaga saapad jalast võtma ja paljajalu autoni jooksma?
Kui ma piiksumise saatel turvaväravatest läbi tormasin, maksmata püksid jalas, püüdis turvamees mu kinni. Läks jupp aega mööda, kuni reaalsus minuni jõudis. Aprillinali!!!
Õnneks oli teisi ohvreid ka...

Kommentaare ei ole: